یزدفردا"سرویس اجتماعی "حوادث"خبرهای پلیسی استان یزد: فرمانده انتظامی شهرستان اردکان گفت: ماموران کلانتری "احمدآباد" این شهرستان یکدستگاه موتورسنگین "سی بی 400" را که آرامش و آسایش شهروندان را سلب کرده بود توقیف کردند.

یزدفردا"سرویس اجتماعی "حوادث"خبرهای پلیسی استان یزد: فرمانده انتظامی شهرستان اردکان گفت: ماموران کلانتری "احمدآباد" این شهرستان یکدستگاه موتورسنگین  "سی بی 400" را که آرامش و آسایش شهروندان را سلب کرده بود توقیف کردند.

 به گزارش واحد دریافت خبر پایگاه خبری یزدفردا:، سرهنگ "سیدرضاصادقیان" درباره این خبر گفت: ماموران کلانتری "احمدآباد" این شهرستان یکدستگاه موتورسیکلت غیرمجاز "سی بی 400" که آرامش و آسایش شهروندان را سلب کرده بود توقیف و راکب آن را نیز دستگیر و به مقامات قضایی معرفی کردند.

صادقیان ادامه داد: راکب این موتورسیکلت در ساعات پایانی شب با تردد در سطح شهر اردکان و با ایجاد صداهای ناهنجار، باعث ایجاد مزاحمت برای شهروندان شده بود که در عملیات ضربتی پلیس دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اردکان در پایان با بیان اینکه ارزش موتورسیکلت توقیفی 250 میلیون ریال برآورد شده است افزود: موتورسیکلت به گمرک استان یزد تحویل داده شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا